• Vergaderruimte in Amrâth Berghotel Amersfoort met een grote houten tafel met blauwe en gouden ballonnen erop  beige stoelen met veel daglicht.

Evenementen

Geslaagde evenementen beginnen met de perfecte locatie. Amrâth Berghotel Amersfoort biedt de ideale setting voor zowel zakelijke bijeenkomsten als feestelijke privé-evenementen. Van inspirerende congressen en netwerkevents tot bruiloften en verjaardagen, wij zorgen voor een onvergetelijke ervaring. Met moderne faciliteiten, flexibele zalen en uitgebreide cateringmogelijkheden is alles tot in de puntjes geregeld. Ontdek de mogelijkheden voor jouw evenement bij Amrâth Berghotel Amersfoort.

Verjaardagen & Feestavonden

Bij het Berghotel vieren we graag jouw verjaardag! Onze keuken- en bedieningsbrigades zorgen voor een persoonlijke touch en vervullen je wensen. Je tafel of ruimte wordt feestelijk versierd, precies zoals jij het wilt. Ons reserveringsteam zorgt voor alles tot in de puntjes.

Bruiloften & Jubilea

Jubilea en huwelijken zijn speciale mijlpalen. Bij het Berghotel maken we graag deel uit van jouw dag. Vier je jubileum of bruiloft met een feest, borrel, diner of high tea in een sfeervolle ruimte. Het Bergteam zorgt ervoor dat jouw dag onvergetelijk wordt.

Vraag direct informatie aan

Leisure Events

Elke speciale gelegenheid verdient een onvergetelijke viering. Amrâth Berghotel Amersfoort is dé locatie voor bruiloften, verjaardagen, babyshowers en meer. Groot of klein, wij zorgen voor een unieke beleving.

Babyshowers

Hoera! Is er een baby op komst en wil je dit vieren met een babyshower of het gender op een spectaculaire manier bekendmaken? Wij helpen je graag bij het organiseren van dit bijzondere moment. We denken mee over een gezellige ruimte met passende versieringen en onze creatieve medewerkers zorgen voor hapjes en drankjes in stijl.

Vraag direct informatie aan

Condoleances & Afscheidsbijeenkomsten

Na het verlies van een dierbare komt er veel op je af als nabestaande. In deze zware periode is het Bergteam er om je te begeleiden en te ontzorgen, zodat jij je in alle rust en privacy kunt concentreren op wat werkelijk belangrijk is.

Zo kun je kiezen voor een ingetogen receptie met koffie, thee en gebak, een diner met familieleden of een borrel om herinneringen op te halen. 

Vraag direct informatie aan